دلیل استفاده از کارتن نو در اسباب کشی چیست؟

این نکته را باید در نظر داشت که کارتن نو به صورت چند لایه تولید می شوند. برای جابجایی داخلی یا شهرستان کارتن 3 لایه مناسب می باشد. برای مسافرت های خارجی تیم ما استفاده از کارتن 5 لایه را حتما برای شما توصیه می کند.
همچنین این جعبه ها دارای فضای خالی به جهت ضربه گیر بودن هستند. پس از اولین مصرف شما از کارتن خالی تازه با توجه به وسیله ای که در آن قرار گرفته، محفظه های خالی فشرده میگردد. همچنین پس از تحمل فشار از مبدا تا مقصد خاصیت خود را در برخی نقاط باکس کارتنی از دست میدهد.

امکان استفاده مجدد از کارتن ها را با توجه به میزان استفاده، آب و هوایی که کارتن در آن شرایط قرار گرفته همچنین وسیله درون کارتن مورد سنجش قرار داد. برای مثال در یک کارتن اسباب کشی چندین مورد شیشه ای قرار داده اید و سپس در مسیر جابجایی ضربه های زیادی در طول راه وارد گردیده، حالا فرض را بر این میگیریم شرایط جوی مناسب نبوده و بارش هم داشتیم و کارتن اسباب کشی در معرض کلیه این خطرات قرار گرفته است.

با این اوصاف این باکس دیگر مورد استفاده وسایل حساس نخواهد بود، چرا که دیگر خاصیت ضربه گیر بودن خود را از دست میدهد. پس بهتر است برای هر اسباب کشی وسایل حساس ازقبیل شکستنی ها در کارتن های اسباب کشی نو قرار گیرد. کرج کارتن با تولید کارتنهای سه لایه، پنج لایه، امکان استفاده مجدد از کارتن اسباب کشی را به بیش از چند جا به جایی بدون افت کیفیت تضمین مینماید.

سخن پایانی

تیم ما سعی کرد در این مقاله به طور کامل علت استفاده از کارتن تازه و مقاوم را به شما عزیزان توضیح دهد. امیدواریم تجربه خوبی را با انتخاب کرج کارتن یا باربری جلالی به عنوان خدمتگذار خودتان داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.