کارتن اسباب کشی ارزان در کرج | مناسب ترین قیمت کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی ارزان در کرج تحت نام کرج کارتن، به شما عزیزان ارائه می گردد. کارتن اسباب کشی، کارتن هایی هستند که برای حمل بار و بسته بندی لوازم شما بسیار مفید می باشند. این کارتن ها به عنوان ضروری ترین تجهیزات در باربری به حساب می آیند.
با خرید انواع کارتن، میتوانید انواع مختلف لوازم خود مانند مواد غذایی، لوازم شکستنی، کفش و کیف، کتاب، لوازم چوبی و بسیاری موارد دیگر را بسته بندی کرده و به آسانی حمل و نقل نمایید.

اندازه های کارتن اسباب کشی

کارتن های اسباب کشی عرضه شده ی تیم ما، ابعاد و لایه بندی گوناگونی دارند. این کارتن‌ها در لایه بندی تک لایه، سه لایه، پنج لایه و هفت لایه ارائه می گردند.
همچنین ابعاد کارتن در اندازه های گوناگون می‌باشد که در جدول زیر این اندازه ها به تفکیک آورده شده اند.

طول عرض ارتفاع
40 30 30
50 30 30
60 32 34
60 40 40
60 50 50

بیشتر بخوانید: نحوه حمل تلویزیون LED و کارتن مخصوص حمل تلویزیون چگونه است؟

بسته بندی لوازم شکستنی

احتمالاً شما نیز به هنگام اثاث کشی با ظروف چینی مواجه می شوید که یادگار بزرگان شما و یکی از عزیزانتان است. طبیعتاً برای بسته‌بندی این گونه ابزار نیاز به یک کارتن دارید تا بتوانید آن را در ایمن ترین حالت ممکن بسته بندی کنید.
ممکن است احتمال وارد آمدن آسیب به این لوازم  نگرانی بزرگی برای شما باشد. برای اینکه با خیال راحت لوازم خود را بسته بندی کنید، ما به شما کارتن  پنج‌لایه کرج کارتن را پیشنهاد می کنیم.
با استفاده از کارتن های ما، می توانید ظروف شکستنی خود را با اطمینان خاطر بسته‌بندی نمایید.
توصیه ما در کرج کارتن به شما این است که جهت اطمینان از عدم شکستن ظروف خود از نایلون های حباب دار در اطراف آن استفاده کنید. بدینصورت امنیت ظروف تان بیش از پیش تامین می گردد.

توصیه ما به شما این است که جهت اطمینان از عدم شکستن ظروف شکستنی خود از نایلون های حباب دار در اطراف آن استفاده کنید. بدین صورت امنیت ظروف تان بیش از پیش تامین می گردد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

  • تلفن ثابت: ۰۲۶۳۴۷۲۳۱۵۶
  • تلفن همراه: ۰۹۳۵۵۰۷۱۱۱۵

بیشتر بخوانید: قبل از اینکه اسباب کشی کنید، این مطلب را بخوانید

کارتن اسباب کشی ارزان در کرج

کارتن اسباب کشی ارزان در کرج

کارتن های اسباب کشی ارائه شده توسط شرکت کرج کارتن، انواع مختلفی دارند. از جمله آنها می توان به کارتن موزی، کارتن زومکن، کارتن بزرگ و کارتن شکستنی اشاره کرد. هر یک از این کارتن به تفکیک در زیر معرفی می کردند:

1- کارتن شکستنی

کارتن شکستنی همانگونه که از نام آن پیداست، مناسب برای بسته بندی ظروف شکستنی کوچک و بزرگ شما می باشد. این کارتن ها بسیار محکم بوده و می توانید انواع اثاثیه شکستنی مانند ظروف آشپزخانه و ظروف کریستال را در آن بسته بندی نمایید.

2- کارتن زونکن

کارتنهای زونکن برای بسته بندی انواع لوازم اداری مورد استفاده قرار می گیرند. این کارتن ها برای بسته بندی ورق های اداری، مدارک، کتاب، پوشه و پرونده مناسب بوده و می توانید از این کارتن برای حمل و جابجایی لوازم اداری خود در بانک و یا شرکت استفاده کنید.

3- کارتن موزی

کارتن های موزی جنس بسیار محکم و با کیفیتی داشته و می توانید از آن برای بسته بندی انواع لوازم خود مانند ظروف چینی و کریستال، کتاب، لوازم دکوری و غیره استفاده کنید.

4- کارتن بزرگ

کارتن بزرگ، یکی دیگر از انواع کارتن اسباب کشی کرج کارتن، می باشد. این کارتن ها در سایز های مختلف و در شکل های مکعب یا مکعب مستطیل تولید می گردند. کارتن های بزرگ را به منظورهای مختلفی می توانید مورد استفاده قرار دهید.

پانوشت: کارتن اسباب کشی ارزان در کرج، کارتن مناسب اسباب کشی

2 نظرات
  1. behnam tarin می گوید

    سلام
    امکان ارسال نیرو برای بسته بندی هم دارید؟

    1. karajcarton می گوید

      سلام

      بله این امکان نیز هست، جهت هماهنگی تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.