خرید کارتن اسباب کشی در کرج | بهترین قیمت کارتن

خرید کارتن اسباب کشی در کرج از شرکت کرج کارتن، به عنوان یکی از برترین های این صنعت، مایه افتخار ما در شرکت است.
این شرکت مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه تولید انواع کارتن های بسته بندی، بهترین تجربه خرید کارتن را برای شما فراهم می آورد.

قیمت کارتن اسباب کشی در کرج

اگر تصمیم به خرید کارتن اثاث کشی دارید، بدانید که چند فاکتور مختلف بر روی قیمت تاثیر گذار است.
در حالت کلی آنچه که به هنگام خرید کارتن اثاث کشی مهم است، این است که کارتن مد نظر شما، چند لایه بوده و اندازه آن چقدر است. از طرف دیگر چه تعداد کارتن نیاز دارید.
این سه مورد از جمله فاکتورهایی هستند که به طور مستقیم روی قیمت خرید تاثیرگذار می باشند. پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال خرید کارتن بسته بندی با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیتی بسیار بالا هستید به ما اطمینان کنید.

 

خرید کارتن اسباب کشی در کرج

بیشتر بخوانید: خرید کارتون اسباب کشی در کرج

خرید کارتن اسباب کشی در کرج

امروزه با توجه به استفاده مردم از لوازم شکستنی و شیشه و دکوری و لزوم حمل و نقل ایمنی این وسایل، به کارگیری کارتنی مطمئن جهت  بسته بندی لوازم دارای اهمیت زیادی است.

شرکت های زیادی اقدام به فروش کارتن اسباب کشی در کرج می‌کنند،اما آنچه که به هنگام خرید کارتن مهم می نماید این است که برای این منظور کارتنی را انتخاب کنید که از دوام بالایی برخوردار بوده و با کیفیت باشد؛ تا بدین صورت ایمنی لوازم شما تضمین گردد.
شرکت کرج کارتن اقدام به فروش کارتن هایی می‌نماید که در عین کیفیت بالا، از قیمت پایینی برخوردارند. برای خرید انواع کارتن اسباب کشی در کرج از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید.

تماس با ما

  • تلفن ثابت: ۰۲۶۳۴۷۲۳۱۵۶
  • تلفن همراه: ۰۹۳۵۵۰۷۱۱۱۵

کاربرد کارتن اثاث کشی

امروزه هدف از خرید کارتن برای اثاث کشی، جابجایی محل زندگی، محل کار و حمل و نقل لوازم و وسایل، از محلی به محل دیگر می باشد. به کارگیری کارتن های چند لایه بدین منظور توصیه می شود.
این کارتن ها به گونه ای تولید می شوند که بین لایه های آنها فضای خالی وجود دارد. وجود این فضا باعث می گردد تا در صورت وارد آمدن ضربه به کارتن، ضربه خنثی شده و لوازم شما آسیب نبینند. در نتیجه می توانید با اطمینان خاطر به خرید از شرکت کرج کارتن اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: اصول اساسی در اسباب کشی

ابعاد کارتن اسباب کشی

کارتنهای شرکت در سایزها و لایه بندی مختلف ارائه می‌گردند. در زیر ابعاد کارتن های پنج لایه شرکت ما به تفکیک ارائه شده اند.

  • طول 40 سانتی متر، عرض 30 سانتی متر، ارتفاع 30 سانتی متر.
  • طول 50 سانتی متر، عرض 30 سانتی متر، ارتفاع 30 سانتی متر.
  • طول 60 سانتی متر، عرض 32 سانتی متر، ارتفاع 34 سانتی متر.
  • طول 60 سانتی متر، عرض 40 سانتی متر، ارتفاع 40 سانتی متر.
  • طول 60 سانتی متر، عرض 50 سانتی متر، ارتفاع 50 سانتی متر.

پانوشت: خرید کارتن اسباب کشی در کرج

1 نظر
  1. جلالی می گوید

    مشاوره خوب و جعبه ها عالی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.