نایلون حبابدار برای بسته بندی

برای به دست آوردن راهنمایی کامل استفاده از نایلون حبابدار برای بسته بندی با ما همراه شوید. امیدواریم بتوانیم به نحو احسنت و گام به گام روش استفاده صحیح را برای شما عزیزان شرح دهیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

مرحله ۱: روی یک سطح صاف کار کنید

یک سطح صاف با فضای کافی برای بریدن پلاستیک های حبابدار پیدا کنید. هر چیزی را که می‌تواند بریزد، مانند نوشیدنی‌تان، و هر چیزی که می‌تواند خراش یا رد باقی بگذارد، مانند کلیدها و سایر اشیاء تیز را بردارید.

مرحله ۲: برای هر یک از اقلام خود یک اندازه بزرگ ببرید

زمان بریدن پوشش حبابدار است! ظرف یا شئی مورد نظر را روی میز بخوابانید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی نایلون حبابدار بزرگ را برش می‌دهید تا چندین بار روی آن را بپوشانید. مطمئن شوید که از قیچی برای برش دادن بسته بندی منظم استفاده کنید.

نکته: هنگام استفاده از پلاستیک حبابدار حواستان باشد که طرف حباب دار به داخل و سمت صاف و بدون حباب به بیرون باشد. دارای حبابدار باید رو به کالای شما باشد زیرا به عنوان یک بالشتک برای ایمنی در حمل و نقل عمل می کند. اگر طرف حباب بیرون باشد، احتمال ترکیدن بیشتر و در نهایت محافظت کمتری در برابر شکستگی وجود دارد.

بسته بندی لیوان در اسباب کشی، لیوان های شیشه ای و جام هایی که پول زیادی بابت آنها پرداخت کرده اید، باید با دقت نظر بیشتری انجام شود. نایلون حبابدار را متناسب با بسته بندی لیوان در اسباب کشی بریده و به خوبی داخل و اطراف آن را محافظت کنید.

مرحله ۳: وسایل را بپیچید

برای بسته بندی وسایل خود دو راه وجود دارد: یکی تا کردن و دیگری این که وسایل را به شکل استوانه در بیاورید (روش بوریتو).

اگر روش تا کردن برای کالای شما بهترین است، آن را در مرکز قرار دهید و آن را سخاوتمندانه بپیچید. اگر روش بوریتو را انتخاب می کنید، وسیله مورد نظر خود را در یک طرف قرار دهید. آن را بپیچید و اجازه دهید چندین لایه حباب بسته بندی شده آن را احاطه کند.

برای ایمنی بیشتر، ابتدا اقلام شکستنی را در روزنامه یا کاغذ کرافت بسته بندی کنید.

مرحله ۴: از نوار چسب، قیچی و سایر مواد برای محکم کردن پلاستیک حبابدار استفاده کنید

بعد از اینکه به طور کامل و سخاوتمندانه کالا و وسایل منزل را با پلاستیک حبابدر پوشانده و لفاف پیچی کردید، از نوار چسب پهن و قیچی و سایر مواد بسته بندی (مانند کاغذ بسته بندی، روزنامه و فوم) استفاده کنید. اینکونه محافظت بیشتر کالا را فراهم کنید. سعی کنید از لغزش کالا در داخل بسته بندی یا جعبه جلوگیری کنید.

استفاده از نوار چسب، پوشش حباب‌دار و دیگر لوازم بسته بندی، ظرف و وسیله مورد نظر شما را محکم و بدون حرکت داخل کارتن بسته بندی قرار می دهد. و مانع از لیز خوردن و حرکت اضافی می گردد.  از پاره شدن پوشش حبابدار با دست خودداری کنید! در عوض، از یک قیچی استفاده کنید تا بتوانید از صدمات و آسیب به وسایل خود جلوگیری کنید.

هنگامی که زمان قرار دادن آنها در کارتن اسباب کشی خود فرا می رسد، می توانید یک نایلون حبابدار اضافی را به عنوان پد محافظ قرار دهید و وسایل را در جای خود محکم کنید. هنگام بسته بندی لیوان در اسباب کشی، به خصوص لیوان های شکستنی گران قیمت استفاده از نایلون حبابدار به روشی که توضیح داده شده بسیار موثر است.

اگر پلاستیک حبابدار اضافه آوردید، قبل از دور انداختن آن، کمی فکر کنید. می‌توانید از روکش حباب‌دار باقی‌مانده‌تان برای عایق کاری پنجره‌هایتان در هنگام سرد شدن استفاده کنید یا داخل جعبه ابزارتان را با آن بپوشانید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.