کارتن بسته بندی لباس

اینبار کرج کارتن می خواهد در مورد کارتن بسته بندی لباس همه چیز را بگوید. بنابراین با کرج کارتن تا انتها همراه شوید.

هر وقت صحبت از لباس و خرید لباس یا هر مطلب دیگری راجع به این کالای دوست داشتی می شود، توجه و علاقه افراد بسیاری را بر می انگیزد. لباس ها نه تنها کالاهای جذابی هستند که به صورت ماهانه و فصلی در لیست خرید اکثر افراد قرار دارند، بلکه هدیه های بسیار مناسبی نیز می باشند. چرا که در رنج های مختلف قیمت در بازار یافت می شوند. اگر سلیقه فردی که برای او هدیه می خریم را بدانیم حتما می توانیم باعث خوشنودی او شویم. همین موضوع سبب می شود که بازار فروش لباس در همه ی فصل ها بسیار داغ باشد.

از طرف دیگر، امروزه بسیاری از فروشگاه ها، ترجیح می دهند تا یک شعبه مجازی به صورت سایت یا صفحه در اپلیکیشن های مختلف نیز داشته باشند. چرا که مشغولیت های روزانه افراد، ترافیک های سنگین شهری و این اواخر هم همه گیری و شیوع بیماری باعث شده تا بسیاری از خریداران، نیاز های خود را به صورت آنلاین تامین کنند. فروشگاه های لباس نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

در این میان علاوه بر کیفیت کالایی که تهیه می کنیم، جعبه لباسی که کالای ما در آن قرار می گیرد نیز اهمیت بسیاری دارد. چرا که هم بر زیبایی و ارزش کالا می افزاید و هم اگر به صورت آنلاین خرید خود را انجام داده باشیم جعبه بسته بندی لباس می تواند در سالم رسیدن آن بسیار موثر باشد.

علت مهم بودن خرید کارتن بسته بندی

یکی از اقلامی که فروشندگان و صاحبان برند های لباس می توانند برای جذب و حفظ مشتریان خود بر روی آن سرمایه گذاری کنند خرید کارتن بسته بندی لباس مناسب، با دوام و زیباست. خانم ها به جهت حساسیت بالاتر توجه بیشتری بر جعبه بسته بندی لباس دارند، مثلا خانمی که برای خرید به یک فروشگاه شال و روسری می رود ترجیح می دهد به جای دریافت کالای خریداری شده اش در یک نایلون پلاستیکی آن را در جعبه روسری یا حتی بسته بندی جذاب تری مثل یک جعبه مقوایی یا ساک دستی مقوایی تحویل بگیرد.

پس اگر شما تولید کننده یا فروشنده پوشاک هستید در اولین فرصت باید به دنبال سفارش کارتن برای بسته بندی لباس باشید. برای آگاهی شما، برای خرید کارتن بسته بندی لباس در این مطلب به بررسی انواع جعبه لباس و عوامل موثر در قیمت می پردازیم.

انواع کارتن بسته بندی لباس

بسته بندی لباس بر اساس طیف مخاطبین

از آن جایی در مورد لباس با طیف گسترده ای از مخاطبین رو به رو هستیم. برای طراحی و سفارش بسته بندی لباس مناسب باید به این موضوع توجه داشته باشیم که مشتریان ما در کدام طیف جای می گیرند. در این بین یک بار باید به طیف جنسیتی خریداران خود توجه کنیم. که شامل لباس مردانه، زنانه، کودکانه می شود و از سوی دیگر باید به رده سنی افراد نیز دقت داشته باشیم که شامل بزرگسال، نوجوان، جوان، کودکان و نوزادان خواهد بود.

علاوه بر این دو مورد که مربوط به گستره مشتریان می شود این موضوع که ما در دنیای گسترده پوشاک کدام نوع از آن را تولید یا عرضه می کنیم نیز اهمیت دارد. برای مثال طراحی و رنگ بندی جعبه کفش با جعبه روسری یا پیراهن فرق خواهد داشت.

پس از آن که با بررسی موارد بالا پی بردیم که چه جعبه ای با چه طراحی و رنگ بندی مناسب کار ماست. در گام بعدی باید جنس، مدل و سایز کارتن بسته بندی لباس را انتخاب کنیم. در اینجا برای آگاهی بیشتر چند جعبه بسته بندی لباس را به شما معرفی می کنیم.

کیف های مقوایی و کاغذی

این روز ها در بسیاری از فروشگاه های لباس حضور کیف های مقوایی را بسیار مشاهده می کنیم. این بگ ها در واقع جایگزین نایلون های پلاستیکی هستند که در گذشته اکثر فروشگاه های لباس از آن ها استفاده می کردند. اما امروزه اگر فروشگاهی ارزش بیشتری برای کالای خود و نحوه ارائه آن به مشتریان قائل باشد حتما بگ مقوایی برای آن تدارک می بیند.

کیف مقوایی برای بسته بندی لباس
کیف مقوایی برای بسته بندی لباس

باید بدانید که این کیف های مقوایی یا کاغذی از مقاومت بالایی برخوردار نیستند. در واقع هدف اصلی طراحی آن ها این است که خریداران کالای خود را به راحتی تا منزل حمل کنند. پس بدیهی است که قیمت این جعبه ها به نسبت قیمت کارتن بسته بندی پوشاک با دوام بالا تر، ارزان تر خواهد بود. این کیف ها را می توانید در سایز های متنوعی سفارش دهید.

جعبه مقوایی لباس

جعبه های مقوایی هم از بسته بندی های مرسوم در صنعت پوشاک می باشند که آشنا ترین آن ها جعبه کفش است. اما در واقع این جعبه ها مناسب بسته بندی لباس در انواع مختلفی چون پیراهن ها، روسری ها و …. نیز می باشند.

جعبه های مقوایی در ابعاد و اندازه و طرح تنوع بسیار خوبی دارند و در واقع هر سلیقه ای را پوشش می دهند. درست است که با توجه به مقوای استفاده شده در آن کیفیت های متفاوتی هم دارند. مثلا کارتن 5 لایه مسلما با دوام تر از کارتن 3 لایه است، اما عموما دوام بالا از ویژگی های این جعبه ها است.

برخی از شرکت ها با توجه به نیاز شما جعبه های مقوایی را در طرح های جذابی تولید می کنند. مثلا یک جعبه مقوایی با درب شفاف از محبوب ترین انتخاب های فروشنده های خوش سلیقه است. اگر رنگ قهوه ای مقوا را دوست ندارید می توانید جعبه خود را در رنگ های دیگری نیز سفارش دهید. از پرفروش ترین کارتن ها، کارتن سفید آماده سایز پنج، کارتن سفید آماده سایز دو، کارتن سفید آماده سایز یک، کارتن سفید آماده سایز نیم می باشند.

کدام نوع کارتن مقوایی محبوب ترین هستند؟

اگر بخواهیم در میان کارتن های مقوایی به محبوب ترین و پرفروش ترین آنها اشاره کنیم می توانیم از کارتن لمینتی، کارتن دایکاتی، کارتن بسته بندی صادراتی نام ببریم. از لحاظ ضخامت و سایز نیز کارتن 3 لایه، کارتن 5 لایه، کارتن سه لایه قهوه ای، کارتن قهوه ای آماده سایز هفت، کارتن قهوه ای آماده سایز چهار، لقب پرفروش ترین ها را به خود اختصاص داده اند.

یکی از دیگر مزیت های کارتن مقوایی دوام خوب آن برای انتقال اجناس از تولیدی ها و کارگاه ها به فروشگاه هاست. اینگونه سبب می شود تا کالا ها با کمترین آسیب به راحتی تا مقصد حمل گردند. قیمت کارتن بسته بندی لباس با توجه به کیفیت، سایز و طراحی آن مختلف است.

کارتن بسته بندی لباس: هارد باکس

اگر شما یک کالای لوکس و گران قیمت به مشتریان خود عرضه می کنید باید توجه داشته باشید که انتظار آن ها از بسته بندی نیز به همین نسبت بالا می رود. قیمت جعبه بسته بندی لباس از نوع هارد باکس گران خواهد بود. اما این جعبه ها از واجبات پوشاک گران قیمت به حساب می آیند.

کارتن بسته بندی لباس

جنس این بسته ها از مقوای چند لایه است و دوام بسیاری بالایی دارند. می توان گفت پس از قرار دادن اجناس در این جعبه ها خیالتان آسوده خواهد بود. هارد باکس ها علاوه بر صنعت پوشاک در بسته بندی فانتزی شکلات و شیرینی، جعبه ها دیجیتالی هوشمند و زیورآلات نیز جای خود را باز کرده اند. با توجه به قیمت بالای این جعبه ها بهتر است سفارش جعبه بسته بندی لباس از نوع هارد باکس و خرید کارتن بسته بندی لباس را از شرکت های معتبر انجام دهید.

کارتن پستی بسته بندی لباس

تا این جا متوجه شدیم که بسته بندی های لباس تا چه حد متنوع هستن و همچنین دانستیم که چه معیار هایی برای انتخاب بسته بندی کارتن لباس مناسب وجود دارد. اما اگر بخواهیم یک لباس را با پست به مسافت دورتر ارسال کنیم حتما باید از کارتن پستی استفاده کنیم.

اولین دلیل آن دوام کارتن پستی است که امروزه انواع رگال دار آن نیز در بازار موجود است. زیرا به راحتی می توان لباس ها را درون آن آویزان کرد تا از چروک شدن آن ها جلوگیری نمود. دلیل دوم داشتن چاپ بر روی این جعبه ها است که بر خلاف کارتن بدون چاپ بر روی آن محلی برای آدرس گیرنده، فرستنده و تمبر در نظر گرفته شده است.

پ‌ن: برای اسباب کشی و ارسال بار به شهرستان به سایت اتوبار کرج مراجعه فرمائید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.