اقلام مورد استفاده در بسته‌ بندی

لوازم و اقلام مورد استفاده برای بسته‌ بندی یکی از مهمترین و ضروری‌ترین لوازم برای بسته‌بندی وسایل هنگام اثاث‌کشی است. با استفاده از لوازم مخصوص اثاث‌کشی به راحتی می‌توانید ظروف شکستنی، وسایل تزئینی، انواع لباس، مبلمان، کمد، بوفه و تخت خواب را بسته‌بندی و جابجا کنید. مهمترین لوازم بسته‌ بندی وسایل عبارتند: از کارتن حمل بار، کارتن رگال‌دار برای بسته‌ بندی لباس، انواع بابل رپ یا ضربه‌گیرها، استرچ رپ یا سلفون و پلاستیک‌های حباب‌دار، چسب پهن، برچسب و لیبل و غیره.

هزینه بسته‌ بندی اثاثیه منزل

هزینه‌ی جمع‌آوری و باربری وسایل در شرکت‌های باربری مختلف متفاوت است. این هزینه بر اساس تعرفه‌ی مشخص و با توجه به مقدار بار برای هر مشتری فرق دارد. به طور کلی این هزینه شامل دو بخش اصلی است:

۱. دستمزد کارگر

۲. قیمت اقلام مورد استفاده در بسته‌ بندی

هزینه‌ی بسته‌ بندی اثاثیه منزل رابطه‌ی مستقیمی با لوازم بسته‌بندی دارد. در نتیجه نمی‌توان یک مبلغ ثابت و تمام شده را برای هزینه‌ی بسته‌بندی و جابجایی اثاثیه منزل در تمام شرکت‌ها در نظر گرفت. در واقع مقدار و تعداد اثاثیه نوع و تعداد کارتن و سایر وسایل بسته‌ بندی را تعیین می‌کند.

بسته‌ بندی لوازم منزل

یکی از کارهای مهمی که باید در هنگام اسباب‌کشی انجام دهید بسته‌بندی لوازم منزل است. این کار مستلزم تخصص و تجربه‌ی زیادی است که با کارگران متخصص بسته‌ بندی لوازم منزل انجام می‌شود. کارگران باتجربه تمام وسایل و لوازم منزل شما را با نظم و دقت بالا بسته‌ بندی می‌کنند تا در تخلیه‌ی بار هیچ مشکلی پیش نیاید. اگر خودتان لوازم را بسته‌بندی می‌کنید، باید به نکات و اصول بسته‌بندی اثاث منزل توجه داشته باشید.

نحوه بسته‌ بندی لوازم شکستنی و ظروف چینی

  • در صورتی که نایلون حباب‌دار و یا کاغذ و روزنامه باطله ندارید، از پارچه‌های لطیف و یا حوله‌ برای بسته‌ بندی لوازم استفاده کنید.
  • جعبه را تا انتها پر نکنید و چند سانتیمتر مانده به پر شدن بسته را خالی نگه دارید. روی لوازم را با روزنامه و یا پارچه بپوشانید و درب کارتن را محکم ببندید.
  • ظروف سنگین‌تر را ابتدا در داخل جعبه قرار دهید و سپس ظروف سبکتر را روی ظروف سنگین بچینید.
  • اصول و مراحل بسته‌ بندی جداگانه‌ی لوازم شکستنی را رعایت کنید، اما اگر مجبور شدید لوازم باقیمانده را در یک کارتن بچینید، حتماً ظروف صاف مثل بشقاب‌ها و دیس‌ها را در کف کارتن و ظروف دیگر را روی آنها قرار دهید.
  • به دلیل پاندمی کرونا، نکات حمل اثاثیه منزل در کرونا مثل بسته‌بندی بهداشتی و اصولی لوازم شکستنی را رعایت کنید. می‌توانید از باربری آنلاین استفاده کرده و به راحتی برای بسته‌بندی و حمل بار از آنها وقت بگیرید.
  • کارتن‌ها را با گذاشتن وسایلِ زیاد، سنگین نکنید و وسایل را با رعایت تعادل بین کارتن‌ها تقسیم کنید.
  • پس از چیدن وسایل در داخل کارتن‌ها، درب آنها را با چسب‌های مخصوص و پهن با دقت ببندید. روی بسته‌ بندی درشت بنویسید «ظروف شکستنی» تا در حمل آنها دقت کافی اعمال شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115