بسته بندی منزل با کرج کارتن

بهترین روش برای بسته بندی منزل با کرج کارتن است. بسته بندی منزل و ادارات جهت انجام یک اسباب کشی مطمئن با کارشناسان ما و درخواست خدمات باربری همراه با بسته بندی است. کارگران ماهر این شرکت با سالها تجربه کاری و با استفاده از به روزترین تجهیزات لازم و مناسب هر وسیله در کمترین زمان ممکن بسته بندی اثاثیه منزل را انجام میدهند.

اما اگر میخواهید خودتان بسته بندی اثاثیه منزل را انجام دهید باز هم ما در کنارتان هستیم و روشهای انجام بهترین بسته بندی اثاثیه منزل را به شما آموزش میدهیم.

روش بسته بندی کارتون

بسته بندی منزل با کرج کارتن، بسته بندی با کارتون رایج ترین روش بسته بندی وسایل خانه و اثاثیه در حین آماده شدن برای اسباب کشی در کرج و تهران است. اولین گام در این روش جمع آوری تمام لوازم بسته بندی مورد نیاز مانند جعبه های مقوایی، بسته بندی حباب دار، نوار بسته بندی، برچسب ها و غیره است. پس از جمع آوری همه وسایل، شروع به بسته بندی وسایل اتاق به اتاق کنید و از کم استفاده ترین وسایل شروع کنید.

اطمینان حاصل کنید که هر جعبه را با محتویات و اتاقی که به آن تعلق دارد به وضوح برچسب بزنید. این کار هنگام باز کردن بسته بندی پس از اسباب کشی در کرج و تهران آسان‌تر می شود. برای اثاثیه بزرگ مانند مبل و صندلی، بهتر است از شرکت کرج کارتن یا همان باربری در کرج استفاده کنید تا آنها را جدا کرده و به طور ایمن بسته بندی کنید.

روش بسته بندی کمد لباس

روش کمد لباس برای بسته بندی لباس، ملحفه و ملافه ایده آل است. این روش شامل نگه داشتن لباس ها روی چوب لباسی و قرار دادن آنها در داخل جعبه های کمد لباس است. این جعبه ها دارای یک میله فلزی هستند که به شما امکان می دهد لباس ها را به طور ایمن آویزان کنید. برخلاف جعبه‌های معمولی که می‌توانند در حین اثاث کشی به لباس‌ها آسیب بزنند، جعبه‌های کمد محافظ بیشتری از لباس‌های شما می‌سازند.

روش بسته بندی پتو

این روش برای بسته بندی وسایل بزرگ مانند میز ناهار خوری، کاناپه ها و صندلی های راحتی ایده آل است. روش بسته بندی پتو شامل پیچیدن مبلمان با پتوهای ضخیم و محکم کردن آنها با نوار بسته بندی است. این امر باعث ایجاد بالشتک و محافظت بیشتر از مبلمان در هنگام اثاث کشی می شود. استفاده از پتوهای باکیفیت برای جلوگیری از آسیب دیدن مبلمان ضروری است.

روش بسته بندی با حباب دار

بسته بندی یخچال
بسته بندی یخچال

روش بسته بندی حباب دار شامل بسته بندی اقلام شکننده مانند آینه، ظروف شیشه ای و قاب عکس با روکش حباب دار است. پوشش حباب دار محافظت بیشتری در برابر خراش و شکستگی در حین اثاث کشی ایجاد می کند. به همین ترتیب، لوازم الکترونیکی و سایر اقلام ظریف نیز باید با روکش حباب دار بسته بندی شوند و برای جلوگیری از آسیب در داخل جعبه های محکم قرار گیرند.

روش جعبه سازی

این روش برای اقلام بسیار شکننده یا با ارزش مانند هنرهای زیبا، عتیقه جات و لوستر ایده آل است. جعبه سازی شامل ساخت یک جعبه چوبی سفارشی در اطراف اقلام است تا حداکثر محافظت را در طول اثاث کشی فراهم کند. برای اطمینان از بسته بندی صحیح اقلام ضروری است که افراد حرفه ای را استخدام کنید که در جعبه سازی تخصص دارند.

پانوشت: بسته بندی منزل با کرج کارتن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115