بسته بندی پوشاک غیر رسمی جگونه است؟

در بسته بندی پوشاک غیر رسمی فرقی نمی‌کند که پیراهن، شلوار جین یا شلوار ارسال می‌ کنید، مهم است که مطمئن شوید لباس‌هایتان در بهترین شرایط به دست مشتری می‌رسد. برای شروع، بهتر است یک فضای باز و تمیز برای تا کردن مانند میز یا پیشخوان اختصاص دهید.

بسته بندی بلوز و پیراهن مردانه

  • مرتب تا بزنید. مطمئن شوید که هیچ چین و چروکی قابل مشاهده نیست. پیراهن‌ها باید رو به پایین باشند و آستین‌ها به عقب تا شده باشند.
  • پس از تا کردن، در کاور پلاستیکی قرار دهید. پلاستیک را با چسب ببندید و سپس آن را در یک پاکت پستی فلایر پلی اتیلن قرار دهید.

بسته بندی چند پیراهن

به روش بالا، پیراهن ها را یکی یکی تا کنید. آنها را روی یکدیگر بچینید. برای جلوگیری از تا شدن و چروک شدن در حین حمل و نقل، در کارتن پستی کمی بزرگتر از حجم پیراهن ها، بسته بندی و ارسال کنید.

بسته بندی شلوار تک یا جین:

  • یک پای شلوار را روی دیگری تا کنید. سپس یک بار از زانو به سمت جیب ها تا بزنید و یک بار دیگر از وسط تا کنید.
  • شلوار را داخل کاور یا کیسه پلاستیکی قرار دهید. درب آن را مهر و موم کنید، سپس در یک پاکت پستی فلایر قرار دهید.

بسته بندی چند شلوار یا شلوار جین:

همچنین در بسته بندی پوشاک غیر رسمی هر کدام را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید، سپس در یک جعبه قرار دهید. برای جلوگیری از چین و چروک در حین حمل و نقل، لای آنها یک نایلون حبابدار بگذارید تا فضای اضافی پر شود.

آن را داخل کارتن یا پاکت پستی فلایر بسته بندی کنید، درب آن را ببندید، برچسب و آدرس گیرنده و فرستنده را بنویسید و برای ارسال کنار بگذارید.

نحوه ارسال لباس عروس

لباس عروس جزء لباس های فاخر و گران قیمت محسوب می شود. بنابرین بسته بندی و پست لباس عروس سزاوار توجه ویژه است. در اینجا نکاتی وجود دارد که بهتر است ملاحظه کنید:

  • لباس را در دستمال کاغذی بدون اسید بپیچید. در یک کیسه لباس پلاستیکی شفاف قرار دهید. سپس آن را مرتب تا کنید و در یک کارتن اسباب کشی بزرگ و محکم بسته بندی کنید.
  • روی جعبه لیبل «لباس عروس» بچسبانید. درب کارتن را با چسب محکم کنید.
  • اکثر مغازه های لباس عروس در صورت امکان از طرف شما لباس عروس ارسال می کنند.

هزینه ارسال لباس عروس چقدر است؟

این بستگی به مقصد و وزن، به علاوه هرگونه بیمه و پیگیری بسته دارد. وزن متوسط لباس عروس حدود ۴ کیلوگرم است.

برای خرید کارتن بسته بندی، انواع پاکت پستی، کارتن اسباب کشی و سایر ملزومات پستی به فروشگاه اینترنتی www.bazarecarton.ir مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115