مزیت کارتن دایکاتی

یکی از برترین مزیت کارتن دایکاتی این است که شما می‌توانید آن‌ها را در هر شکل و اندازه‌ای که نیاز دارید سفارش دهید. این ویژگی، تنوع فراوانی به این کارتن‌ها می‌بخشد. با استفاده از دستگاه‌های دایکات، می‌توان طرح‌ها را با ابعاد دقیق و یکسان، بدون نیاز به استفاده از هیچ ابزاری مانند قیچی یا تیغ، روی کارتن‌ها پیاده‌سازی کرد. دایکات در عرصه صنعت بسته‌بندی نقش کلیدی دارد؛ زیرا طراحی نوآورانه و استانداردش به نمایش جذاب‌تر جعبه ها درون بسته‌بندی کمک شایانی می‌کند. علاوه بر این، استفاده از دستگاه دایکات در صرفه‌جویی زمان نقش مهمی داشته و به ایجاد بسته‌بندی‌هایی کاملاً حرفه‌ای و یکنواخت منجر می‌شود.

این دسته از کارتن‌ها، که مانند سایر کارتن‌های سلولزی از مقوا ساخته شده‌اند، در برابر رطوبت و آب حساسیت دارند. با این حال، میزان مقاومت آن‌ها در برابر نفوذ آب به میزان و تعداد لایه‌های مقوای به کار رفته در ساختارشان بستگی دارد. به عبارت دیگر، هرچه تعداد لایه‌های مقوایی بیشتر باشد، این کارتن‌ها در برابر نفوذ آب مقاومت بیشتری از خود نشان خواهند داد.

اگر قصد خرید کارتن پستی، کارتن کیبوردی، کارتن دایکاتی و انواع پاکت های پستی دارید، از فروشگاه آنلاین کرج کارتن دیدن نمایید. کرج کارتن در تولید کارتن با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان فعال است.

کاربرد کارتن دایکاتی:

از دیگر مزیت کارتن دایکاتی که در دنیای بسته‌بندی امروز دارای کاربردهای فراوانی هستند این است که این نوع کارتن‌ها بیشتر برای بسته‌بندی انواع میوه‌ها، سبزیجات، صیفی‌جات و حتی جعبه های که برای صادرات آماده می‌شوند، به کار می‌روند. نقش اصلی این کارتن‌ها در حفظ کیفیت و تازگی جعبه ها میوه‌ای و صیفی‌جات است که این اهمیت در زمان صادرات بیشتر هم مشهود می‌شود. علاوه بر این، کارتن دایکاتی در ساخت جعبه‌های پیتزا نیز کاربرد دارد. جالب است بدانید که این کارتن‌ها در انواع مختلفی مانند سه‌لایه، پنج‌لایه و یک‌تکه تولید می‌شوند که در ساخت کارتن‌های پستی نیز استفاده می‌شود.

کارتن دایکاتی چگونه ساخته می‌ شود؟

برای ساخت کارتن دایکاتی، اولین قدم داشتن یک قالب متناسب با شکل مورد نیاز است. این قالب‌ها از تخته و تیغ‌های فلزی ساخته می‌شوند. در مرحله بعدی، ورق‌های کارتن و مقوا را روی این قالب قرار می‌دهند و سپس با استفاده از دستگاه دایکات، کارتن‌ها را به شکل‌های دلخواه درمی‌آورند. این فرآیند در کارگاه‌های تولیدی با استفاده از دستگاه‌های دایکات کارتن و مقوا به صورت اتوماتیک انجام می‌پذیرد و به ساخت کارتن‌های دایکاتی با دقت و کیفیت بالا منجر می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115