بسته بندی لوازم منزل جهت مهاجرت

بسته بندی لوازم منزل جهت مهاجرت از نکات مهمی است که شرکت های بسته بندی و باربری باید به آن توجه داشته باشند. کرج کارتن با بهره گیری از نیروهای متخصص، امکان بسته بندی لوازم منزل جهت مهاجرت همچون ظروف شکستنی، مبلمان، تابلو، پیانو، لوازم آشپزخانه را به صورت استاندارد با رعایت کردن اصول حمل و نقل بین المللی فراهم نموده است.

ارسال لوازم منزل به خارج از کشور از چه روش هایی صورت میگیرد؟

ارسال لوازم منزل به خارج از کشور چه از طریق دریایی ، زمینی و هوایی نیازمند آگاهی نسبت به مراحل مخلتف ارسال این بارها میباشد. برای همین منظور در خصوص ارسال لوازم منزل به خارج از کشور به سه موضوع حمل زمینی، حمل هوایی و حمل دریایی اشاره میکنیم:

دریایی

 حمل اثاثیه از تمام بندرهای جنوب کشور مانند بندر عباس، بندر بوشهر، بندر خرمشهر، بندر امام خمینی، بندر چابهار صورت می پذیرد. با این شرایط با توجه به وجود امکانات و دسترسی های بیشتر در زمینه سرویس کانتینر و عملیات تخلیه آنها و بارگیری در بندر عباس و بندر بوشهر، بیشتر محموله های کانتینری از این دو بندر حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور صورت می پذیرد.

زمینی

حمل و نقل زمینی اثاثیه به کشورهای اروپایی از شمال غربی کشور مانند بازرگان صورت می گیرد. حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور به صورت زمینی اغلب در ایران با دو نوع کانتینر صورت می گیرد. کانتینر با سایزهای ۲۰ فوت و ۴۰ فوت صورت که حجم کانتینرهای ۲۰ فوت حدود ۳۰ متر مکعب و حجم کانتینرهای ۴۰ فوت حدود ۶۰ متر مکعب میباشد.

هوایی

حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور به صورت هوایی اغلب برای بارها و اثاثیه سبک با حجم کمتر توصیه میشود. در کل خصوصیت ارسال هوایی در زمان کوتاه تر اما قیمت بالاتر آن به نسبت دو نوع زمینی و دریایی است. لذا برای این منظور بهتر است برای حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور در صورت حجم بالای وسایل و همچنین در صورت خاص و یا گران قیمت بودن آنها از طریق حمل هوایی اقدام کنید.

نحوه بسته بندی لوازم منزل برای مهاجرت

بسته بندی نامناسب، اصلی ترین دلیل شکستن وسایل در زمان اسباب کشی است. رعایت اصول بسته بندی کمک شایانی به سالم ماندن وسایل شما در زمان حمل اثاثیه منزل می کند. از آنجایی که ارسال لوازم منزل به خارج از کشور به صورت زمینی یا هوایی یا دریایی صورت می گردد، بسته بندی باید اصولی باشد.

در حمل و نقل هوایی اگرچه بسته بندی لوازم می تواند توسط شما انجام شود، اما متخصصین کرج کارتن با علم به قوانین ارسال بار، هر وسیله را متناسب با آن بسته بندی می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115