کارتن اسباب کشی در کمالشهر

کرج کارتن به دلیل حضور در منطقه کمالشهر به عنوان برترین فروشنده کارتن اسباب کشی در کمالشهر مطرح است. کارتن اسباب کشی از انواع کارتن‌های مقوایی است که در ابعاد عمومی در دو رنگ سفید و قهوه‌ای قابل تولید در کارگاه‌های کارتن سازی می‌باشد. شاید تاکنون کمتر اسم کارتن آماده را شنیده باشید. برای آشنایی بیشتر با این نوع کارتن بسته بندی و مدل‌های آن لازم است تا اطلاعاتی در مورد انواع و ویژگی‌های آن کسب نمایید تا بتوانید متناسب نیازتان بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

کمالشهر کجاست؟

کمال شهر که با نام قدیمی کمال آباد آن را می شناسند یکی از قدیمی ترین شهرهای کرج است. کمالشهر جزئی از دهستان‌های قدیمی کرج مرکزی بوده است که با مرکزیت روستای تاریخی هلجرد شکل گرفته است، شغل مردمان آن در زمان قدیم بر پایه کشاورزی و باغداری بوده است. در شمال غربی کرج قرار دارد و این شهر تا قبل از سال ۱۳۷۵ و احداث شهرداری، دهستانی به نام دهستان کمال آباد بوده است.

کمالشهر کنونی متشکل از چندین منطقه شهری شامل: شهرک رضوانیه، شهرک امیرالمومنین، شهرک پیشاهنگی، شهرک خرمدشت و قسمتی از شهرک گلدشت است.

کمال‌شهر از شمال به اتوبان کرج – قزوین، از شرق به حصارک کرج و از غرب و جنوب به شهرستان چهارباغ منتهی می‌شود. این شهر یکی از مناطق صنعتی استان البرز به‌ شمار می‌آید و کارخانه‌های معتبری همچون مهنام، نیک کالا و خاور پرس و شهرک بزرگ صنعتی بهارستان را در خود جای داده‌ است. (منبع)

آیا امکان خرید حضوری کارتن اسباب کشی در کمالشهر است؟

همانطور که در ابتدا گفته شد دفتر مرکزی شرکت کرج کارتن در شهر کمالشهر می باشد. به همین دلیل این امکان برای تمامی مشتریان عزیز فراهم آمده تا بتوانند به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند. در دفتر ما کارتن اسباب کشی در ابعاد مختلف نیز موجود است. بدینگونه شما عزیزان می توانید بعد از دیدن کارتن ها چه از نظر ابعاد و ضخامت به خرید تعداد مناسب بپردازید. همکاران ما از ابتدای پروسه خرید تا انتهای مرحله اسباب کشی در کمالشهر یا مناطق دیگر همراه شما عزیزان هستند.

آدرس: کرج، کمالشهر، بلوار شهرداری، نبش بوستان 14

تلفن: 02634723156 – 09355071115

ساعت کاری: 8 الی 17

سخن پایانی

کرج کارتن تمام تلاش خود را بر این داشته تا با عرضه کارتن اسباب کشی در کمالشهر با قیمت مناسب، نیاز همشهریان خود را برطرف نماید. بازدید حضوری هم به عنوان یکی دیگر از خدمات ما باعث شده است تا رضایت مشتریان ما به بالاترین حد ممکن برسد.

مطالب مرتبط :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115