کارتن سازی در کرج کمالشهر

تولید کارتن و کارتن سازی در کرج کمالشهر یکی از خدماتی است که صنعت چاپ و بسته بندی به آن پرداخته است. برای تولید کارتن با توجه به تعداد کارگاه های تولیدی و کارخانه ها که در این زمینه فعالیت می کنند، پیشنهاد می شود برای شناخت بیشتر با این صنعت و تجهیزات وابسته به آن کارتن سازی در کرج مطالع کنید. روش‌های متفاوتی جهت بسته بندی جعبه ها وجود دارد. اما استفاده از کارتن برای بسته بندی جعبه ها یک روش متداولی می باشد که از طرفداران زیادی برخوردار است.

مجموعه کرج کارتن با کادری مجرب و سابقه ای درخشان در امر چاپ و تولید کارتن، آماده ارائه هر نوع کارتن مورد نیاز مشتریان می باشد.

انواع دستگاه تولید کارتن

یک کارخانه موفق و به نام کارتن سازی، به دستگاه های مختلفی احتیاج دارد. در این مقاله با انواع این دستگاه ها آشنا می شویم و در باره آن ها توضیح می دهیم.

کارتن سازی کرج کارتن، کارتن های مختلفی مثل کارتن میوه، کارتن لمینتی و کارتن پنج لایه و کارتن سه لایه و تولید کارتن های معمولی و جعبه سازی و جعبه مقوایی تولید می کند. که می توانید جهت خرید جعبه و خرید جعبه مقوایی به صورت حضوری و یا سفارش از سایت اقدام کنید.

  • دستگاه چاپ یا چاپ فلکسو تک رنگ تا ۴ رنگ
  • دستگاه دایکات (پینگ پنگی، فکی، روتاری)
  • دستگاه چاپ نیمه اتومات یا تمام اتومات
  • چاک دستی (چاک زن کارتن)
  • لمینت دستی و لمینت اتومات
  • دستگاه ورق سازی
  •  خط کش برش
  • لب چسب
  • تسمه کش

انواع کارتن

کارتن سه لایه

از پرمصرف ترین کارتن‌ها در صنعت بسته بندی کارتن سه لایه می باشد. مهمترین ویژگی این کارتن قیمت مناسب آن نسبت به استحکام آن می باشد. با توجه به جنس لایه های تشکیل دهنده می تواند انواع مختلف با میزان مقاومت متفاوتی باشد. در نتیجه استحکام و مقاومت این کارتن ها کاملا به جنس لایه های تشکیل دهنده آن خصوصا لایه میانی آن ها وابسته است. علاوه بر آن خود لایه های کارتن سه لایه با ارتفاع و ضخامت های متفاوتی ساخته می شوند و هر کدام از آن ها در برابر ضربه استحکام بخصوصی بوجود می آورد.

کارتن پنج لایه

کارتن پنج لایه از انواع جعبه های مقوایی برای بسته بندی هستند که با داشتن ۵ لایه، از استحکام و مقاومت خوبی در برابر رطوبت و ضربه برخوردار می باشند.
از بارز ترین ویژگی های کارتن پنج لایه، استفاده از آن ها جهت انبار کردن کالا های بزرگ در مدت زمان طولانی تر می باشد. کارتن پنج لایه را می توان در ابعاد مختلف سفارش داد. برای ساخت این کارتن از ۲ لایه فلوت و ۳ لایه تولید می شود.

کارتن میوه

کارتن میوه از جعبه های است در مراحل تولید، خرید، بسته بندی و فروش با ریسک بالایی همراه می باشد. بسیاری از افراد برای انتخاب یک جعبه مناسب برای میوه مهارت کافی ندارند. افراد باید بدانند کارتن میوه صادراتی باید در چه کیفیتی تولید شود و چه آیتم هایی برای حمل سالم بار به مقصد داشته باشد. هم اکنون بزرگترین دغدغه برای تولید کنندگان و صادر کنندگان میوه، تولید کارتن میوه ای است که زیبا و در عین حال مرغوب و مقاوم باشد.

کارتن لمینت

کارتن لمینت در جعبه ها تولیدی جهت بهبود کیفیت، زیادتر شدن ضخامت و مقاومت بسته بندی جعبه ها ، سطح های مختلفی بر روی آن ها لمینت می گردد. این جعبه ها با سایر کارتنها دارای تفاوت است. کاربرد لمینیت در صنایع چاپ، کارتن سازی و بسته بندی بسیار زیاد می باشد. اما عموما برای ساخت انواع جعبه کاربرد دارد.

مطالب دیگر:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.