کارتن 5 لایه | هر چیزی که در مورد آن باید بدانیم (مطلب دوم)

همانطور که در مطلب اول گفتیم، در این دو مطلب به هر چیزی که در مورد کارتن 5 لایه مربوط می باشد می پردازیم. در انتهای مطلب قبلی به کاربرد های کارتن 5 لایه پرداختیم. برای شروع این مطلب بهتر ایت ابتدا در مورد لایه های کارتن صحبت کنیم.

در کارگاه های تولید کارتن، برای تولید انواع لایه های کارتن در ابتدای کار، کاغذ هایی رولی تولید می شود و سپس برای شکلدهی، مقاومت و محافظت، ایجاد شرایط چاپ بر روی این کاغذها، از ورق های کارتن استفاده می شود. کارتن های 5 لایه از انواع لایه های فلوتی زیر تشکیل شده است. در رابطه با انواع لایه های کارتن می توان چنین گفت:

  • به کار رفتن فلوت های E برای باکس های کوچک تر با جنبه های زیبایی
  • به کار رفتن فلوت های B برای باکس های متوسط
  • به کار رفتن فلوت های C برای تولید باکس هایی با سایزهای بزرگ یا کارتن های مادر

اکثر کارتن های 5 لایه در جهان ترکیبی از فلوت های بالا هستند. این کارتن ها بنا به نوع تولید و ابعاد می توانند در چیدمان جعبه ها بسیار مفید باشند. کارتن های چند لایه محکم برای صادرات جعبه ها مختلف استفاده می شود تا کالای صادراتی بدون هیچ آسیبی به مقصد برسد.

خصوصیات کارتن 5 لایه

انعطاف پذیری از دیگر مزایای آن است که اجسام با ابعاد بزرگ را در خود جای می دهد. از طرفی قیمت کارتن 5 لایه با وجود اینکه فلوت بیشتری جهت مقاومت در کارتن، به کار رفته است بسیار مناسب است. بدلیل تنوع سایز و طرح و همچنین مواد اولیه اصولی و استاندارد، دارای عمر بیشتری هستند و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

وجود فلوت در میان لایه ها یا لاینر ها هرچه مرغوب تر باشد، کیفیت کارتن را بالاتر می برد. بطور کل جنس فلوت می تواند در قیمت و کارکرد کارتن نقش داشته باشد که هرکس بنا به کارایی که از کارتن انتظار دارد، بهترین را از ما می خواهد.

یکی از مهم ترین خصوصیات کارتن 5 لایه نسبت به کارتن هایی با لاینر و فلوت کمتر آن است که در مقابل ضربه و رطوبت مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. سبک تر بودن کارتن های 5 لایه، بازیافتی نبودن نوع کاغذ و مقوای آن موجب شده است که کیفیت کارتن فوق العاده بالا باشد. از خصوصیات کارتن 5 لایه علاوه بر آنچه گفته شد، تاشو بودن آن است که می توان تعداد زیادی از آن را بدون اینکه جای زیادی اشغال کنند نگهداری کرد.

برای استعلام قیمت کارتن 5 لایه با ما تماس بگیرید.

مطالب دیگر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115