خرید نایلون حبابدار از کرج کارتن

قرار دادن اشیای قیمتی خود در لفاف اسباب کشی این اطمینان را می دهد که هنگام اثاث کشی، وسایل منزل تان ایمن و بدون آسیب نگهداری می شوند. برای خرید نایلون اسباب کشی حبابدار جنس خوب و با کیفیت، می توانید به فروشگاه آنلاین کارتن کاران مراجعه کنید. این جعبه را به قیمت مناسب خریداری کنید و جلوی هر گونه خسارت مالی به وسایل منزل خود حین جا به جایی را بگیرید.

خرید نایلون اسباب کشی دسته دار

نایلون اسباب کشی دسته دار یک کیسه بزرگ و محکم دسته دار است که از آن برای وسایل بزرگ و نشکن مانند لوازم حمام، عروسک‌های بزرگ، گل مصنوعی و  غیره استفاده می شود. هنگام اساب کشی سایز برخی از اقلام یا خیلی کوچک است یا خیلی بزرگ که در هیچ کارتنی جا نمی شوند و یا اینکه بسته بندی آن در کارتن اسباب کشی کار اضافه ای است. در این مواقع از نایلون اسبباب کشی دسته دار محکم استفاده می شود. معمولا بعد از اسباب کشی یک سری لوازم که نشکن هستند و اهمیت زیادی ندارند و یا اینکه تا آخر اسباب کشی به انها نیاز می باشد (مثل جارو دستی، سطل زباله، سینی دم دستی و وسایل بازی کودک، جا می مانند و هنوز بسته بندی نشده اند.

این گونه وسایل بهتر است داخل نایلون اسباب کشی دسته دار گذاشته شود و به خانه جدید حمل شود. برای خرید نایلون حبابدار دسته دار جنس خوب به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنید. در این سایت می توانید قیمت کارتن اسباب کشی و بسته بندی را نیز مشاهده کنید و در صورت نیاز سفارش خود را ثبت کنید.

سوالات متداول

۱- آیا روش خاصی برای استفاده از پلاستیک حبابدار وجود دارد؟

حباب ها باید رو به وسیله و جعبه باشند. سمت صاف بیرون است. به یاد داشته باشید که حباب ها، بالشتک اضافی برای ایمنی کالا محسوب می شوند. می توانید نایلون حباب دار را تا کنید یا از روش بوریتو (روش نورد) استفاده کنید.

۲- آیا یک لایه پوشش حبابدار کافی است؟ از چند لایه نایلون حباب دار استفاده کنم؟

سخاوتمندانه بپیچید! اقلام شکننده ای که در چندین لایه یا پوشش حباب پیچیده شده اند، آنها را از خراش و شکستگی احتمالی در حین حمل و نقل در امان نگه می دارد.

امیدواریم توانسته باشیم به شما در خرید نایلون حبابدار و نکات مربوط به آن کمک کرده باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.