کارتن اسباب کشی دست دوم مناسب بسته بندی است؟

مهمترین ویژگی که یک کارتن اسباب کشی و بسته بندی باید داشته باشد، دوام و قابلیت حمل و نقل آسان آن است. کارتن اسباب کشی باید به قدری محکم باشد که توانایی حمل لوازم سنگین منزل را داشته باشد. به همین خاطر است که کارتن یخچال ۵ لایه و محکم ترین کارتن در میان کارتن های اسباب کشی است. پس آیا کارتن اسباب کشی دست دوم مناسب بسته بندی میتواند باشد؟

وزن کارتن نیز ویژگی مهم دیگری است که باید رعایت شود. درست است که کارتن اسباب کشی باید ۵ لایه و محکم باشد، اما وزن آن نباید به قدری زیاد باشد که حمل کارتن خالی آن را آزاردهنده کند.

به طور کلی کارتن اسباب کشی و بسته بندی باید طوری باشد که کمترین آسیب و صدمه را به وسایل منزل وارد کند. بتواند لوازم خانگی شما را صحیح و سالم به خانه جدیدتان ببرد و قیمت آن نیز مناسب باشد تا به هزینه های اسباب کشی شما مبلغ بیشتری اضافه نکند.

خرید کارتن اسباب کشی دست دوم

اگر می خواهید هزینه خرید کارتن و بسته بندی خود را کاهش دهید، می توانید به سمت خرید کارتن اسباب کشی دست دوم روی بیاورید. کارتن اسباب کشی دسته دوم اگر سالم باشد و زیاد تحت فشار قرار نگرفته باشد، هنوز قابل استفاده است. بنابراین می توانید برای اسباب کشی از آن استفاده کنید. اما بهتر است، از کارتن اسباب کشی دست دوم برای کالاهایی که ارزش مادی کمتری دارند و یا اینکه شکستنی نیستند استفاده کنید.

با این حال بهتر است هنگام بسته بندی اقلام، داخل کارتن اسباب کشی دست دوم، از دستگاه چسب کش استفاده کنید و دور تا دور کارتن به خصوص قسمت هایی که ممکن است پاره شود را با چسب، مهار کنید.

یکی از مهمترین معایب خرید این نوع کارتن ها این است که باید سراغ سوپر مارکت ها، میوه فروش ها یا مغازه های دیگر بروید. این نوع کارتن های استفاده شده معمولاً غیر بهداشتی هستند و ممکن است داخل آن سوسک های ریز یا ساس، لانه کردند و شما آن را با خود به منزل ببرید.

بیشتر بخوانید: کارتن اسباب کشی نو، چرا باید از کارتن اسباب کشی نو استفاده کنیم؟

منبع: کارتن کاران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.