کارتن اسباب کشی نو، چرا باید از کارتن اسباب کشی نو استفاده کنیم؟

کارتن اسباب کشی و بسته بندی و خرید آن در نگاه اول ممکن است هزینه‌ای اضافی به نظر رسد. با این حال، با بررسی دقیق‌تر، می‌توان دریافت که اسباب‌کشی بدون برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی می‌تواند خطراتی را به همراه داشته باشد. اقلام شکستنی، کتاب‌ها، وسایل خانگی، اشیاء کوچک، تجهیزات کامپیوتری، تابلوها و وسایل شخصی هرکدام به نوعی نیاز به بسته‌ بندی ایمن دارند.

وسایل شکستنی می‌توانند با کوچک‌ترین برخوردی آسیب ببینند. اقلام کوچک در هیاهوی اسباب‌کشی ممکن است گم شوند. وسایل سنگین‌تر مانند لوازم جانبی کامپیوتر یا جاروبرقی ممکن است در اثر ضربه آسیب دیده یا خراشیده شوند. پس چرا با سفارش و خرید کارتن اسباب ‌کشی و بسته بندی، خود را از تمامی این مخاطرات محافظت نکنیم؟

کارتن‌ اسباب‌ کشی نو، جعبه های مقوایی مقاوم و خالی با ابعاد دلخواه هستند که برای قرار دادن وسایل و اثاثیه درون آن‌ها استفاده می‌شوند. با خرید کارتن‌، نه تنها وسایل خود را از خطرات ناشی از تماس با در و دیوار حفظ می‌کنید، بلکه جابجایی وسایل نیز راحت‌تر خواهد بود.

کارتن‌های اسباب‌کشی تولید شده توسط شرکت کرج کارتن با کیفیت بالا، در اندازه‌های مختلف کارتن اسباب کشی عرضه می‌شوند تا امنیت وسایل و اثاثیه شما را تضمین کنند. برای سفارش کارتن برای اسباب‌کشی مورد نیاز خود، می‌توانید به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

چرا باید از کارتن اسباب کشی نو استفاده کنیم؟

مزیت خرید کارتن اسباب کشی نو این است که شما می توانید کارتن جهت اسباب کشی کاملا سالم و محکم را در هر اندازه ای که نیاز دارید بخرید. برای استفاده از کارتن اسباب کشی تازه حتماً باید دلایل موجهی داشته باشید. کارتن های اسباب کشی معمولاً بزرگ و ۵ لایه هستند و قیمت آنها به نسبت خرید کارتن پستی و دیگر سایزهای کارتن بسته بندی گرانقیمت تر هستند. آیا استفاده از کارتن اسباب کشی تازه در هر بار جابجایی منزل، ضرورت دارد؟

کارتن ها چند لایه و با فلوتینگ محکم و شیارهای بزرگتر تولید می شوند. هدف از این کار حداکثر حفاظت از وسایل منزل، لوازم آشپزخانه و دکوری هاست.

وقتی کارتن اسباب کشی برای اولین بار استفاده می شود، درب آن چسب کاری می شود و در کامیون حمل بار، زیر بقیه کارتن ها چیده می شود، فشرده شده و خاصیت ضربه گیری خود را از دست می دهد. وقتی حفره های کارتن فشرده شوند، کارتن بخشی از توانایی خود برای محافظت از وسایل را از دست می‌دهد.

شرایط مجاز برای استفاده مجدد از کارتن

استفاده مجدد از کارتن‌ها بستگی به شرایطی مانند میزان فشاری که به آن‌ها وارد شده، شرایط آب و هوایی که در آن قرار گرفته‌اند، و نوع وسایلی که در آن‌ها حمل شده‌اند، بستگی دارد.

به عنوان مثال، فرض کنید چندین شی شیشه‌ای در یک کارتن حمل می‌شوند و در طول مسیر، کارتن تحت ضربه‌های متعدد قرار می‌گیرد. همچنین، اگر شرایط آب و هوایی نامناسب باشد و باران ببارد، کارتن در معرض خطرات بیشتری قرار می‌گیرد. در این شرایط، کارتن دیگر قابلیت محافظت از وسایل حساس را نخواهد داشت. بنابراین، توصیه می‌شود برای حفاظت از وسایل شکستنی و حساس در هر بار اسباب‌کشی، از کارتن‌های جدید استفاده شود.

باربری مورد تایید کرج کارتن:

باربری جلالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.