اصول اسباب کشی منزل

تجهیزات و لوازم بسته بندی برای رعایت اصول اسباب کشی منزل به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن اثاثیه خود را بسته بندی کنید. در این بخش آخرین نکات نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را مرور می‌کنیم:

  • کارتن پنج لایه، کارتن رگال‌دار برای بسته بندی لباس، باکس مخصوص حمل مواد غذایی منجمد و … از جمله تجهیزات بسته بندی برای اسباب کشی هستند.
  • وسایل چوبی زاویه‌دار مانند میزها بیشتر در معرض آسیب هستند. بنابراین حتما آنها را با پلاستیک حباب دار یا حداقل پلاستیک ساده و روزنامه بپوشانید.
  • پیش از بسته بندی و جمع آوری وسایل حتما از سلامت و استحکام جعبه‌ها مطمئن شوید.
  • به نحوه بسته بندی وسایل شکستنی برای اسباب کشی و حساسیت‌های آن توجه زیادی داشته باشید. هرچقدر در بسته بندی لوازم شکستنی بیشتر دقت کنید، احتمال آسیب دیدن آنها کمتر خواهد شد.
  • پس از بسته بندی روی جعبه‌ها برچسب بزنید. مثلا اگر وسایل داخل آن شکستنی است، با ماژیک قرمز روی کارتن‌ها بنویسید: ”مواظب باشید، شکستنی است!” اینکار می‌تواند در حفظ وسایل حساس شما تاثیر زیادی بگذارد.

به خدمات بسته بندی اثاث کشی نیاز دارید؟

توجه به نحوه بسته بندی وسایل و اصول اسباب کشی منزل بهترین تصمیم برای نقل مکان راحت است. علاوه بر این، نظم ایجادشده در بسته بندی وسایل و کارتن حامل لوازم منزل در چیدمان ساده خانه پس از جابه‌جایی هم اثر مطلوب دارد.

اما اگر پایبندی به تمام این اصول از وقت و انرژی شما خارج است، می‌توانید از خدمات حرفه‌ای شرکت‌های فعال در این زمینه استفاده کنید.

در وبسایت و اپلیکیشن کرج کارتن می‌توانید بهترین شرکت‌های باربری و اتوبار را پیدا کنید، و از چند کارگر برای بسته بندی وسایل کمک بگیرید. همچنین، می‌توانید بدون پرداخت هزینه، نرخ خدمت آنها را به رایگان استعلام کنید.

فقط توجه داشته باشید بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در شهرهای مختلف مانند بسته بندی وسایل برای اسباب کشی شیراز، تهران، اصفهان، کرج و … هرکدام براساس مسافت، حجم وسایل و تعداد کارگر برای بسته بندی وسایل هزینه متفاوتی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.