مراحل اسباب کشی راحت (مطلب سوم)

همانطورکه در مطلب گذشته توضیح دادیم مراحل اسباب کشی راحت به چند دسته تقسیم می شوند. با ما در ادامه همراه باشید.

بعد از تمام شدن کارتان، کمی استراحت کنید. بعد از آن گشت دیگری در خانه بزنید تا اطمینان خاطر پیدا کنید که چیزی جانمانده باشد. گاهی مرور و نگاهی دوباره، نکات مهمی را به یادتان خواهد آورد. اگر چیزی را پیدا کردید آن را درون یک جعبه قرار داده و بسته بندی کنید. توجه داشته باشید که بر روی تمام جعبه‌های خود محتوای جعبه، شکستنی و یا غیر شکستنی بودن و تعلق آن را به مکان مورد نظر، را درج کنید.

برای این کار و ساده‌تر شدن امور می‌توانید از ماژیک‌هایی با رنگ‌های مختلف استفاده کنید. مثلا رنگ قرمز برای وسایل آشپزخانه، آبی برای اتاق خواب و یا هر ترتیب دیگری که شما با آن راحت هستید. این کار شناسایی جعبه‌ها را ساده‌تر می‌کند. کار دیگری که بهتر است انجام دهید این است که تعداد کل جعبه‌های خود را شمارش کنید و یا حتی بر روی جعبه‌ها شماره بزنید. با این کار به راحتی به هنگام جابجایی متوجه خواهید شد که تمام جعبه‌های شما هستند یا خیر.

مرحله سوم: جابجایی اسباب منزل

حالا که وسایل خود را بسته بندی کردید و همه چیز آماده است، شما می‌توانید وسیله‌ای را برای جابجایی و اسباب کشی راحت اتخاب کنید. برای این کار می‌توانید از یک فرد باتجربه کمک بگیرید که چه خودرویی برای وسایل شما مناسب است و یا اینکه خودتان تشخیص دهید. حتما یک روز قبل از جابجایی، هماهنگی‌های لازم را برای ارسال خودرو را با باربری‌ها انجام دهید. هیچ وقت ریسک نکنید و در همان روز جابجایی به دنبال ماشین نگردید. چرا که ممکن است ماشین مورد نظر پیدا نشود و شما دچار دردسر شوید.

بیش از هر چیز باید دقت داشته باشید که برای اسباب کشی حتماً به باربری‌های مجاز و حرفته‌ای مراجعه کنید چرا که ایم باربری‌ها هم در این کار تجربه و مهارت لازم را دارند و هم نسب به آسیب دیدگی وسایل شما تعهد لازم را می‌دهند. همچنین این باربری‌ها از افرادی ماهر در جابجایی وسایل استفاده می‌کنند که هم سرعت بالایی در کار خود دارند و هم با نحوه جابجایی هر وسیله‌ای آشنا هستند. به عبارت بهتر این افراد مهارت لازم در جابجایی اسباب منزل را دارند و می‌دانند چگونه بدون هیچ آسیبی و با سرعت اسباب منزل شما را جابجا کنند.

پیش از اسباب کشی راحت به محل جدید، آنجا را به طور کامل تمیز کرده، سپس سمپاشی کنید. به این ترتیب با وجود هر نوع حشره احتمالی مبارزه می‌شود. همچنین اگر کف خانه جدیدتان با موکت پوشیده شده است، روی سطح موکت را پلاستیکی ضخیم و بزرگ پهن کنید تا به هنگام اسباب کشی راحت و جابه جایی کثیف نشود.

سخن نهایی

در نهایت به هنگام جابجایی وسایل توسط باربری از آن‌ها بخواهید که بر اساس نوشته‌های روی جعبه ها، هر جعبه را دقیقا در چه جایی از خانه جدید قرار دهند تا شما درگیر صرف انرژی برای جابجایی آن‌ها در خانه جدید نشوید. در خصوص وسایل بزرگ خودتان شخصاً می‌توانید به این افراد بگویید که چه وسیله‌ای را در کجا قرار دهند. با چنین کاری شما به راحتی می‌توانید چیدمان مجدد وسایل در خانه جدید را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید: بسته بندی وسایل منزل برای اسباب کشی؛ چند نکته مهم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115