خرید کارتون اسباب کشی در کرج | بهترین قیمت کارتون اسباب کشی

خرید کارتون اسباب کشی در کرج از شرکت کرج کارتون، به عنوان یکی از برترین های این صنعت، مایه افتخار ما  است.
شرکت کرج کارتون مفتخر است که با سالها تجربه در زمینه تولید انواع کارتون های بسته بندی و اسباب کشی، بهترین تجربه خرید کارتون اسباب کشی را برای شما فراهم آورد.

قیمت کارتون اسباب کشی در کرج

اگر تصمیم به خرید کارتون اسباب کشی دارید، بدانید که چند فاکتور مختلف بر روی قیمت این کارتون ها تاثیر گذار است.
در حالت کلی آنچه که به هنگام خرید کارتون مهم می نماید، این است که کارتونی که مد نظر شما است چند لایه بوده و اندازه آن چقدر است. از طرف دیگر چه تعداد کارتون نیاز دارید.
تمامی این سه مورد از جمله فاکتورهایی هستند که به طور مستقیم روی قیمت خرید کارتون  تاثیرگذار می باشند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال کارتون اسباب کشی  با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیتی بسیار بالا هستید با ما در تیم کرج کارتون در تماس باشید.

بیشتر بخوانید: کارتن اسباب کشی در کرج

خرید کارتون اسباب کشی در کرج

خرید کارتون اسباب کشی در کرج

امروزه با توجه به استفاده زیاد مردم از لوازم شکستنی و شیشه و دکوری و لزوم حمل و نقل ایمنی این وسایل، به کارگیری کارتونی مطمئن جهت اسباب کشی و بسته بندی لوازم دارای اهمیت زیادی است. شرکت های زیادی اقدام به فروش کارتون اسباب کشی در کرج می‌کنند.
آنچه که به هنگام خرید کارتون برای اسباب کشی مهم می نماید این است که برای این منظور کارتونی را انتخاب کنید که از دوام بالایی برخوردار بوده و با کیفیت باشد؛ تا بدین صورت ایمنی لوازم شما تضمین گردد.
شرکت کرج کارتون اقدام به فروش کارتون هایی برای اسباب کشی در کرج می‌نماید که این کارتون ها در عین کیفیت بالا، از قیمت پایینی برخوردارند. برای خرید انواع کارتون  از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید.

تماس با ما

  • تلفن ثابت: ۰۲۶۳۴۷۲۳۱۵۶
  • تلفن همراه: ۰۹۳۵۵۰۷۱۱۱۵

بیشتر بخوانید: خرید کارتن اسباب کشی در کرج

کاربرد کارتون اثاث کشی

امروزه هدف از خرید کارتون برای اثاث کشی، جابجایی محل زندگی، محل کار و حمل و نقل لوازم و وسایل، از محلی به محل دیگر می باشد. به کارگیری کارتون های چند لایه بدین منظور توصیه می شود.
کارتون های چند لایه به گونه ای تولید می شوند که بین لایه های آنها فضای خالی وجود دارد. وجود این فضای خالی باعث می گردد تا در صورت وارد آمدن ضربه به کارتون، این ضربه خنثی شده و لوازم شما آسیب نبینند. در نتیجه می توانید با اطمینان خاطر به خرید کارتون برای اسباب کشی در کرج از شرکت کرج کارتون اقدام نمایید.

 بیشتر بخوانید: ترفند هایی برای اسباب کشی آسان

ابعاد کارتون اسباب کشی

شرکت کرج کارتون، اقدام به فروش انواع کارتون می‌نماید. کارتونهای این شرکت در سایزها و لایه بندی مختلف ارائه می‌گردند. در زیر ابعاد کارتون های اسباب کشی پنج لایه شرکت ما به تفکیک ارائه شده اند.

طول 40 سانتی متر، عرض 30 سانتی متر، ارتفاع 30 سانتی متر
طول 50 سانتی متر، عرض 30 سانتی متر، ارتفاع 30 سانتی متر
طول 60 سانتی متر، عرض 32 سانتی متر، ارتفاع 34 سانتی متر
طول 60 سانتی متر، عرض 40 سانتی متر، ارتفاع 40 سانتی متر
طول 60 سانتی متر، عرض 50 سانتی متر، ارتفاع 50 سانتی متر

پانوشت: خرید کارتون اسباب کشی در کرج، اندازه کارتون اسباب کشی

1 نظر
  1. behnam tarin می گوید

    ممنون بابت مقاله خوبتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.