کارتن مخصوص بسته بندی اسباب کشی

بسته بندی لوازم و اثاثیه، حتما باید با کارتن مخصوص بسته بندی اسباب کشی انجام شود. کارتن ها یکی از  اصلی ترین جعبه ها صنعت بسته بندی هستند. امروزه بسیاری از تولید کنندگان از کارتن به عنوان یک بسته بندی لوکس و مقاوم برای جعبه ها خود استفاده می کنند. کارتن از سه لایه کاغذ و یا پنج لایه کاغذ تشکیل می شود که دو لایه رویی و زیری آن کاغذ صاف یا کاغذ لاینر  است و برای لایه میانی آن از کاغذ موج دار یا اصطلاحا کاغذ فلوتینگ استفاده می شود.

حرفه ای ترین خدمات بسته بندی اثاثیه با کرج کارتن

طبیعتا سلامت اثاث منزل یا محل کار ، اهمیت زیادی در حمل بار و اسباب کشی دارد و باید حفظ امنیت آنها توسط کارگر حرفه ای و با استفاده از تجهیزات مخصوص بسته بندی اثاثیه انجام شود.  اسباب کشی معمولا جزو کارهای سخت ، وقت گیر و طاقت فرسا تلقی می شود. یکی از سخترین قسمت های آن نیز همین مرحله است که باید کاملا اصولی و با ضد ضربه کردن اثاث همراه باشد.

شما به دنبال حرفه ای ترین خدمات باشید نه ارزان ترین!

فریب قیمت پایین را نخورید!

اموال شما ارزش زیادی دارند و نباید به دست اتوبارهای ناشی بدهید. اثاثیه منزل هر کدام ابعاد و وضعیت متفاوتی دارند و به همین دلیل نوع جمع آوری لباسشویی، لوستر، ظروف شکستنی، پیانو و آلات موسیقی، یخچال، کامپیوتر، مبلمان، میز ناهارخوری، لباس و پوشاک و لوازم سنگین با هم تفاوت های زیادی دارد. بسته بندی اثاثیه یکی از حیاتی ترین اقدامات پیش از باربری است و اگرچه امکان دارد هزینه هایی نیز داشته باشد ، اما خسارت و آسیب در حین اسباب کشی را به صفر می رساند.

طبق تجربه می توان گفت درصورتی که بسته بندی اسباب و اثاثیه و تجهیزات منزل یا شرکت درست و اصولی انجام نشود ، نتایج ناگواری را به همراه خواهد داشت. پس بهتر است قبل از انجام اثاث کشی ، برای آنکه در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید و وسایل را از آسیب های احتمالی دور بدارید ، از یک شرکت حمل و بسته بندی معتبر کمک بگیرید. باربری جلالی، شرکتی دارای مجوز در امور حمل و نقل که با برخورداری از نیروی کار و کارگران ماهر ، تمام فرآیندهای مربوط به اثاث کشی و باربری را بصورت کاملا تضمینی و با کمترین هزینه انجام می دهد.

کارتن مخصوص بسته بندی

کارتن مخصوص بسته بندی یکی از وسایل مهم و ضروری در فرآیند اسباب‌کشی است‌، که از آن برای حمل، جابجایی اثاثیه و وسایل خانگی استفاده می‌شود. استفاده از کارتن به شما امکان می‌دهد که به صورت منظم و با ایمنی بیشتر اقدام به جابجایی وسایل کنید. در ادامه، به برخی نکات مهم در مورد خرید کارتن مخصوص بسته بندی اسباب کشی اشاره می‌کنیم.

  1. نوع کارتن: نوع کارتن انتخابی بستگی به وسایلی دارد که قصد دارید آن را در کارتن حمل کنید. برای مثال، می‌توانید از انواع کارتن‌های مقاوم و چند لایه در اسباب کشی استفاده کنید.
  2. اندازه و ابعاد: قبل از خرید، دقیقاً باید ابعاد و اندازه کارتن‌های مورد نیاز خود را تعیین کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند که تعداد و نوع کارتن‌های مورد نیازتان را، به درستی انتخاب کنید.
  3. مقاومت و کیفیت: در انتخاب کارتن‌، به مقاومت و کیفیت آنها توجه کنید. کارتن‌های با کیفیت بیشتر و مقاوم به شما کمک می‌کنند تا وسایلتان در طی فرآیند جابجایی آسیبی نبینند.
  4. تعداد: براساس مقدار اثاثیه و وسایلی که قصد دارید جابجا کنید، تعداد کارتن‌های مورد نیازتان را مشخص کنید. همچنین بهتر است کمی کارتن اضافی هم خریداری کنید، تا در صورت نیاز از آنها استفاده نمایید.
  5. قیمت: قیمت کارتن‌های اسباب کشی ممکن است متفاوت باشد. بررسی قیمت‌ها و مقایسه آنها با کیفیت و ویژگی‌های هر کدام از انواع کارتن‌ها مهم است تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با کرج کارتن 09355071115