بسته بندی پیانو و ابزار آلات موسیقی | با کرج کارتن ایمن حمل کنید

این بخش مخصوص افراد علاقمند به موسیقی است که در منزل سازهایی نظیر پیانو نگهداری می ‌کنند و دنبال بسته بندی پیانو خود هستند. پس راهکارهایی برای حمل این نوع وسائل در بسته بندی اثاثیه ارائه می دهیم. بهتر است جهت انتقال ساز خود به مکانی دیگر از چند نفر کمک بگیرید؛ چرا که دست تنها ممکن است به ساز خود آسیب وارد کنید. پیش از جابجایی طول و عرض ساز خود را به وسیله متر اندازه‌گیری کرده و از عبور ساز از چارچوب درب اطمینان حاصل نمایید.

جهت ضد ضربه کردن ساز تمامی دیواره خارجی آن را با پوشال کاغذی پوشانده و در جعبه خود قرار دهید، سپس آن را داخل جعبه مخصوص حمل بار بگذارید. سیم سازهایی نظیر گیتار، تار و سه تار را پیش از بسته بندی شل نمایید تا در اثر تکان و در طول راه آسیب نبیند. مطابق اصول بسته بندی اثاثیه ، جهت اطمینان بیشتر بر روی جعبه سازها برچسب مخصوص شکستنی نصب نمایید. چرخ‌ های ساز پیانوی خود را پس بارگیری قفل نمایید. پس از مرحله بارگیری از عدم قرار گیری سایر اثاثیه بر روی ساز خود اطمینان حاصل نمایید. جهت حمل ساز به داخل ماشین، از چرخ قرقره‌ای استفاده نمایید.

بسته بندی و حمل پیانو در اسباب کشی

سازهای بزرگ نظیر پیانو هنگام حمل و نقل نیازمند دقت و تجربه بالای کارگران حمل بار هستند. جهت حمل ساز پیانو می‌بایست ساز را با بسته بندی مناسب و مقاوم جهت پوشش کلیه کلیدها و درب و پایه‌ها در مقابل ضربات احتمالی عایق کرد. اگر دقت لازم حین بسته بندی، حمل و جابجایی پیانو به کار گرفته نشود، صدمات و خسارات زیادی متوجه مشتری، کارگران و شرکت حمل بار خواهد شد.

بسته بندی کامپیوتر،موبایل،تبلت و لپ تاپ

رایانه های شخصی ، تبلت  و لپتاپ  ، مانیتور بسیار گرانقیمت هستند و آسیب آنها در زمان باربری و اسباب کشی بسیار ناراحت کننده است. اما نگران نباشید ، اگر یک شرکت باتجربه وظیفه انجام اسباب کشی شما را به عهده گرفته باشد، به خوبی می داند که کامپیوتر باید جز اولویت های بسته بندی اثاثیه باشد. باید محکم ترین جبعه که با استفاده از مقوای ضخیم ساخته شده را به این نوع وسائل اختصاص دهید. لوازم جانبی، کابل ها، ماوس، مانیتور را کاملا جدا کرده و در یک بسته جداگانه قرار دهید. بخش های اصلی کامپیوتر یا لوازم جانبی را درون پلاستیک حبابدارد قرار داده تا مطمئن شوید که کمالا ضدضربه هستند. فوم و یونولیت هم گزینه مناسبی برای قطعات سخت افزاری در حین جابجایی است. حتما روی کارتن کامپوتر برچسب شکستنی بزنید تا کارگر در حین جابجایی بداند که باید بیشتر احتیاط کند.

معمولا اگر بسته بندی اثاثیه توسط پرسنل ما انجام شود تمامی این موارد را مو به مو اجرا می کنیم و جای نگرانی برای شما نخواهد بود. سعی کنید قطعات جانبی را طوری در جعبه ها تقسیم کنید که یگ جعبه بیش از حد سنگین نشود.  حتی برخی از دستگاه های حساس را می توانید با اتومبیل شخصی خود حمل نمایید.

مطالب دیگر:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.