بهترین راهکار عدم آسیب اثاثیه در هنگام اسباب کشی

در هنگام جابجایی به نظر شما بهترین راهکار برای عدم آسیب دیدن وسایل و اثاثیه در اسباب کشی چه چیزی است؟

برای پاسخ به این سوال اولین چیزی که به ذهن هر شخص میرسد بسته بندی حرفه ای است. اما خب نکات مهم در بسته بندی حرفه ای چیست و چه شرکتی بهترین این کار است؟ ما در ادامه به بعضی از ویژگی های کرج کارتن می پردازیم که از دیدگاه مشتریان وجه تمایز ما با دیگران است.

خدمات بسته بندی لوازم در بهترین شرکت بسته بندی اثاثیه منزل

از جمله خدمات بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی در شرکت کرج کارتن به شرح زیر است:

  • بسته بندی وسایل درشت و سنگین و حتی ریز از خدمات ویژه بسته بندی وسایل و لوازم منزل در کرج کارتن است.
  • کامیون اسباب کشی مسقف و خاور های موکت کاری شده و پتو دار یک راهکار برای عدم آسیب اثاثیه شما است که از دیگر خدمات بسته بندی اثاث منزل در کرج و سایر شهرستان ها در کرج کارتن است.
  • از دیگر خدمات ویژه ما این است که با کارگر بسته بندی اثاثیه منزل حرفه ای از جابجایی تا چیدمان وسایل درمحل جدید را در کنار شما خواهیم بود.
  • لوازم بسته بندی مطمعن و با کیفیت را می توانید از ما تهیه کنید.
  • بسته بندی انواع مبل و صندلی، لوازم صوتی و تصویری، میز ناهارخوری، انواع تابلو و آیینه، کمد و بوفه، دراور و کنسول و بسته بندی خرده ریزهای منزل و انواع سرویس خواب از خدمات بسته بندی اثاثیه منزل در کرج کارتن است.

صفر تا صد جابجایی لوازم در کمترین زمان با کمترین هزینه و در امنیت کامل را برای شما عزیزان انجام خواهیم داد.

تلفن تماس : 09355071115 – 02634723156

بسته بندی اثاثیه سنگین و بزرگ در اسباب کشی

بسته بندی اثاثیه سنگین از سخت ‌ترین و حساس ‌ترین مراحل جابجایی می‌باشد. چرا که در صورت تشکیل بسته  نادرست، فرآیند حمل و نقل نفسگیر می شود. اینطور ممکن است به کالا، کارگران و شرکت باربری خسارات سنگینی وارد شود. دقت در استفاده لوازم با کیفیت جهت ضد ضربه نمودن اثاثیه،  سبب حمل و نقل آسان وسایل توسط کارگران شرکت‌های باربری خواهد شد. لذا برای داشتن حمل و نقل ایمن و بدون کمترین آسیب، خدمات بسته بندی خود را به کرج کارتن بسپارید.

نکات مهم و کاربردی جهت حمل کالاهای سنگین: وسایل سنگینی که اجزای آن‌ها قابل جداسازی هستند را از هم تفکیک کرده و به صورت جدا بسته بندی کنید. استفاده از کارتن‌ های چند لایه و مستحکم جهت حمل بارهای سنگین استفاده از نایلون‌های ضخیم و حباب‌ دار استفاده از لوازم متفاوت از جمله ضربه‌گیرهای مختلف، چسب‌های مخصوص، کارتن‌های مستحکم همگی از راهکار های عدم آسیب اثاثیه در اسباب کشی است.

مطالب مرتبط:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.