چگونه کارتن اثاث کشی و بسته بندی را تقویت کنیم؟

اگر اقلام با ارزش یا شکننده ای برای ارسال دارید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه کارتن اثاث کشی و بسته بندی را بیشتر تقویت کنیم تا حمل و نقل ایمن تری داشته باشیم.

قبل از اینکه می خواهید وسایل و لوازم خود را داخل کارتن اثاث کشی بسته بندی کنید، ساختار و محکم بودن کارتن را بررسی کنید. با یک بررسی ظاهری و دست کشیدن دور کارتن می توانید تشخیص دهید که این کارتن می تواند لوازم شما را سالم به مقصد برساند یا خیر.

در مرحله بعدی به این نگاه کنید که قرار است چه لوازمی را داخل کارتن اسباب کشی قرار دهید. اگر شکستنی و گران قیمت است، سعی کنید، محکم ترین کارتن (کارتن اسباب کشی ۵ لایه) را انتخاب کنید. حتی بهتر است لوازم شکستنی را دور نایلون حبابدار بپیچید و با سلفون استرچ آن را محکم کنید.

نحوه چسب کردن درب کارتن نیز مهم است. دوباره به ارزش کالا داخل کارتن دقت کنید. اگر لوازم داخل کارتن اهمیت بسیار زیادی دارد، از نوار چسب پهن بیشتری استفاده کنید. سعی کنید با لیبل و ماژیک اهمیت کارتن بسته بندی را مشخص کنید.

در کل برای خرید کارتن اثاث کشی و بسته بندی بهترین کار این است که به سمت خرید کارتن با کیفیت بالا از کارتن سازی های معتبر بروید. همچنین به جای خرید کارتن های سه لایه اقتصادی ارزان تر، از کارتن های ۵ لایه قوی تر استفاده کنید.

برای خرید کارتن اسباب کشی و بسته بندی نو و دست دوم در تهران و کرج می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

مرکز خرید کارتن اسباب کشی و بسته بندی

فروشگاه کرج کارتن در کرج تولید کننده انواع کارتن اثاث کشی و بسته بندی جنس خوب است. علاوه بر این این شرکت، در زمینه تامین و پخش کارتن پستی در سایز های مختلف فعالیت می‌ کند. اگر به دنبال خرید کارتن اثاث کشی و بسته بندی نو و با کیفیت با قیمت مناسب هستید، به فروشگاه ما مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.